Ludzie mogą zapomnieć, co powiedziałeś, mogą zapomnieć, co zrobiłeś, ale nigdy nie zapomną tego, jak się dzięki Tobie poczuli. 

– Maya Angelou

Z podróży...

Częste wyjazdy służbowe sprzyjają przyjemnemu i pożytecznemu.

Każdy wyjazd, to zawsze cos nowego. Niby te same miejsca, a kiedy obok przejeżdzam to zupełnie inaczej pokazują swoje oblicza.

Każdy wyjazd do klienta to zwasze nowy wyjazd.

CENA

Powiadają, że czyni cuda. Czy tak jest?

Czym tak właściwie jest - cena?

Przeczytaj

JAKOŚĆ

Serio, na drugim miejscu?

Jak Ty traktujesz dziś ten element, który stanowi o tym, jak ta po lewej będzie wyglądała, a ten po prawej wykorzystany?

Przeczytaj

CZAS

Jedyny sprawiedliwy z trójki.

Każdy ma wpływ na tych obok, a czas jako jedyny rządzi się własnymi prawami.

Przeczytaj

Wpisz tekst tutaj

Nasze logo

Historia jego powstania nie ma nic wspólnego z linami, choć z nimi jest głównie kojarzone.

To połączenie POLak oraz natoLIN. W sumie założyciel i miejsce gdzie znajduje się główna siedziba.

Z rzeczy niezwykle ważnych...

Dzisiejszy świat, stawia przed nami wiele wyzwań, a my mamy obowiązek być nadal ludźmi.

Nie ma wytłumaczenia, że trzeba walczyć, walczyć należy o nas...ludzi, bo to my stanowimy wartość nie do przecenienia.

TRIO

Cena, jakość i czas.

Trzy filary współczesności. Tyle było o nich na studiach i spotkaniach szkoleniowych. Traktowane raczej z przymróżeniem oka i obchodzone na dostępne i wymyślne sposoby aby tylko udowodnić rację.

KLIENT

Naszły mnie refleksie podczas jazdy autem. W głowie brakowało spokoju i kotłowało się od próby pojęcia definicji - klient.

 

Kim tak właściwie jesteśmy, my klienci?